петак, 24. фебруар 2012.

Igre s testom

Ne znam kad si lego
Ti ne znaš de sam
Sve u svemu ne zamo ništa.

Kad ti kažem: volim te
Ima da mi veruješ
Inače si nagrabusio
Kad mi kažeš: čekaj me
Ima da shvatim
Da si dugo ostao
Negde.

Svega mi, neću ulaziti
U dalje rasprave i šeme
Ja volim tebe
I ti voliš mene
Dogovorili smo se
Prema tome
Pustiću ja tebe
A ti pusti mene.

Al kad sve se smesi
I u krevet legne
Svako za se misli
Ima mene, al nema tebe
Jebi se i traži
Za slučaj da ništa ne važi.

Ujutro je drugo nešto
Svako traži svoje mesto
Svakom drago da nije sam
I da ima nekog gada
Da ga gleda, čeka, traži
Iako sve ne važi.

Važi jedno, sto posto
Kada ne znaš de si pošo
Da u dubini duše znaš
Da je sve to glupo, drsko
Besmisleno, i baš svašta
I da živ ćeš biti sutra
Kao svakog drugog jutra
Od kad za sebe znaš.

Нема коментара:

Постави коментар