субота, 1. март 2014.

FEST: Film "Sibirska jaja"

-A, nisi mu dala da preveze jaja biciklom, bojiš se polomiće.
  -Ma, znam ja, on će da krene biciklom, zato sam vam i javila. Reko' lep je dan, ja ću doneti.
  -E, baš ti hvala, mi baš nismo imali jaja!
-A, jeb'la vas ta jaja! Ma, gled'o sam neki film, igra Ljuba Tadić i Olivera Marković, mlada, lepa, crno-beli... Po nekom ruskom piscu, jer njih sve šalju kao u Sibir, gde li...
-Ma, polupaće i', bojim se, on uzme biciklo, a na mostu se trucka... A, Lepa i ja kupile na pijaci u Borči, mnogo e bliže ako se ide 96-icom...
 -I oni, tako, u bukagijama, Ljuba Tadić se zaljubljuje u Oliveru Marković, a ona je valjda već izgubila muža, njemu se izranjavele noge...
 -...A, od Krnjače, ako ideš 95-icom, ima mnogo da se pešači do pijace, a meni lepa kaže...
 -...on usput ugledao tu devojčuru, ma, neka, reko bi, malo luda...
 -...Ma, dela, promeni tu stanicu.
 -To je disk, ruske pesme, Tina mi dala.
 -... nešto nju rane i ona stalno, kad god je prikažu, liže krv sa ruke...
 -Nešto me sad nervira. Baš mi ide na živce. Je l' to opera?
-I, ja mu kažem, nemoj jaja na biciklo... Lep je dan, ja ću, polako...
 -...u Sibir. Sve njih. I, on tu devojčuru ugledao, pa sa njom nešto očijuk...
  -I, Lepa meni kaže, ma, Milka, jesi ti sigurna da ti deca nose te gaće?
-...a, a Olivera Marković, jadna, skinula onu jednu čarapu što ima i njemu da obloži, jer mu se izranjavele noge...
- Ja, reko, ne znam, četri para za sto dinara, al pozadi, 'de je guzica, samo... ma ko pola prsta...
-I ta devojčura zgrabi Oliveru... Marković i obe se potope u reci i umru!
 -I ja, ostavi one gaće!
 -A, Ljuba Tadić gleda i ovako... ovako se uhvati za glavu.
-Ma, dobro je da nisi bacila pare!

 -Nego, mnogo je bliže kad ideš 96-icom!
 -Ma, strašan film, a on je sve kriv!
-E, sad bar imamo jaja!
 -I nikako da saznam - koji sam, bre, film gled'o!

Нема коментара:

Постави коментар